miercuri, 15 decembrie 2010

Ariciul si sarpele

Intr-o zi de vara un arici a iesit la plimbare.Cum se plimba el a auzit un sunet. Dupa ceva timp ariciul si-a dat seama ca defapt era un sarpe. Sarpele s-a ascuns in vizuina lui iar ariciul l-a urmarit. El la prins pe sarpe,si l-a intrebat de ce a furat poseta sotiei sale? 
-Am vazut-o prinzona,si pe poseta avea desenat un soarece. Eu i-am luat poseta si am inghitit din greseala reteta pentru prajitura, spuse sarpele.
-Ticalosule, nu prajitura mea cu afine! 
ariciul i-a dat o palma sarpelui si l-a ametit. Disperat ariciul a sunat la 112. Salvarea a venit si l-a salvat pe sarpe. Sarpele a inceput sa danseze spunand:,,Sunt viu."
Cand l-a auzit ariciul  i-a mai dat o palma dar din pacate a fost mortal. (a murit sarpele)
Ariciul a spus zambind:
-Daca tot a murit, datimil sa il mananc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu